Cuma günü halsizlik ve ateş sebebiyle kontrole gittim kan ve idrarımda enfeksiyon çıktı. O günden beri antibiyotik kullanıyorum. Ve de kan değerlerim düşük çıktığı için kan ilacımı 2ye çıkardı doktorum. Cuma gününden beri feci ishalim var afedersiniz. 🤦🏻♀️ Patates haşlaması falan yiyorum bi türlü geçmiyor ne yapabilirim ya 😔