Leylayz Edanurozmn bende 18+2 sanki birkaç gündür birşeyler hissediyorum ama emin değilim gaz sancısı mı bebek mi anlayamadım 😊
Dejavuh Dün akşam pıt pıt bişeyler hissettim baktım oğlum vuruyo içerden kelebek gibi 🥰 çok güzel duyguymuş allah herkese nasip etsin 🤲🏻 🧿
Eylllllll 16+6 dan meehabaaaa biseyler hissediyorum ama hareket mi bilmiyotum daha emin değilim 😁🤭 cinsiyetimizi hafta başında öğrendik kızımız oluyor aşırı heyecanlıyız ❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏