Edanurozmn 18+2 den selamlar sizlerde Durumlar nasıl haraketleri hissediyor musunuz. Ben hafif hissetmeye başladım.
35SD28 Edanurozmn Aleykümselam 17+4 düz. Tam 17 de hissettim. 4 gündür tık yok. Dünde covit olduğumu öğrendim 😭
teletabi Edanurozmn helllooooooo🤣bizde 17 haftalık olduk daha bi hareket yok🙈oğlumda da 20.haftada hissetmiştim sanırım bunda da öyle olucak gibi
Serekal Ben yeni 16 haftalik oldum doğum mart 27 gösterio. Yarın inşallah kontrolum var cinsiyet öğrencez Allah olmayan herkese nasip etsin:)
hilalsahin35 Edanurozmn bende 18+5 im 12. Haftadan beri hissediyorum 🙈🙈 şuan dönme hareketlerini daha da net hissediyorum ama tekme felan değil öyle kayıyor hissediyorum balık gibi 😂😂😂 zaten balık olcak galiba burcu 😁
Ikincimelek Mrb bizde 18+2 yiz oğluşumla..ikinci hamileligim ..hissetmiyorum bende anlamiyorum tam olarak..
seydahafsa Merhaba Bende 18 haftalığım oğlum olacak inşallah maşallah hissediyorum bazen kipirtilar anneler sizde de alt tarafiniz ağrıyor mu yani bebek sanki çok aşağıda gibi hep alt bölgem çok ağrıyor varmi bunu yaşayan
Dejavuh seydahafsa ben de sanki regl olcakmışım gibi bir sancı oluyor genelde o da bazen alt tarafa vuruyor. Eğer dediğin oysa o tarz bişey yaşıyorum ben de 🤷🏻♀️
Dejavuh Edanurozmn 16+3 olduk henüz bir kıpırtı yok çok merak ediyorum ne zaman nasıl hissedeceğim diye ☺️ Doktor 20. Haftada hissedersin dedi ilk gebelik olduğu için bakalım hayırlısı artık. Bir sonraki kontrolum zaten 22. Haftada detaylı usg olacak o zamana kadar nasıl beklicem bilmiyorum 😅