Bkt1262 ben de 2 doz sinovac olmuştum. 3.aşıya sıra gelmişti. Çalışmalara devam ettiğimiz için engel olur falan diye tereddüt ettim. Olmadım aşıyı. Derken covide yakalandım. Yeni bitti. 31 ekime aşı tarihi açmışlar bana. Hemen olsam mı biontech falan napsam? 🤭😂