Yamacin-Annesi Evet kızlar bu güne kadar oğlum olacağını biliyordum ondan herşeyi ona göre düşünmüştüm takı detaylı utrosanda kızımı görene kadar evet isim önerilerinize açığım fikirlerinizi bekliyorum 🤗
busra_akkose Yamacin-Annesi aylis ismini çok seviyordum ama eşim zümra ismini beğenince zümra koyacağız inşallah kızımızın adını
yigitegenin_annesi Yamacin-Annesi kumsal, mira miray, mahur, deniz, lina, eylül, cemre, ada Ama en güzeli ceren yerinde olsam ceren ismini seçerdim😂
merakliblog Ada defne duru derin beren beril eliz bunları çok seviyorum kendi kızıma Ada koyacağım inşallah
yigitegenin_annesi Burçak, açelya, gökçe, ahsen, esin, derin bunlarda notlarında kayıtlıydı kızjm olursa diye
bebeklibirisi Yamacin-Annesi daha cinseyimiz belli değil eşim mavi ismini beğeniyor ama bana fazla iddialı gibi geliyor 🙃
Busra2013 Yamacin-Annesi ay bende erkek demısti ısmını fln koydum bugun kız oldugunu ogremdım bende ısım arıyorum😂
Yamacin-Annesi Busra2013 Hahahah 😅 çok garip bi durum ismini koydum herşeyini kafamda belirledim kiz çıktı ben şok şimdi yeniden plan yapıyorum 😅