Ben çok çok ağır geçirdim 3 haftadır çekiyorum sonra enfeksiyon oluştu gözümde gözlerim şişti kapandı kulağımda sol kulak zarım patladı ve suan %98 işitme kaybım var çok şükür topladım baya baya ama limonlu ballı ılık su kivi mandalina tavuk suyu çorba falan derken en azından kendimi daha dinç hissettim yediğim serumlar ve içtiğim antibiyotik toparladı çok şükür