ayse12211 Kızlar ya üç gündür çok kötü hastayım dün test yaptım negatif çıktı. Grip olmuşum çok kötü burun akıntım var boğazım ağrıyor. limonlu ballı çay çok içtim ama geçmedi gün geçtikçe daha kötü oluyorum :(
MiniMiniKus ayse12211 1 haftadır aynı sorunu çekiyorum anca 2 gündür iyiyim Boğazların için sirkeli su ile gargara yap ya da 2 yudum iç Bir de suyu bile ılıtıp iç Sahlep tüketebilirsin sıcak tutsun Burnun aksın akmayınca sinüzler doluyor daha kötü Bir de bol bol meyve tüketmeye çalış
Black-34 ayse12211 Bende de var hırıltı var aşırı derecede 27 +5 olacağım bugün itibari ile öksürük burun akıntısı , burun dolması ,hırıltı gece uyuyamıyorum hatta sabah bile çok rahatsız oluyorum biraz daha düzeldim 4. Günüm
Annesininbitanesi1 ayse12211 sorma canım aynı durumdayız ve ağlıyorum artık agrıdan hapşurdukça bebeğim şertleşiyor canım daha çok yanıyor geçmiyor bir türlü testimde negatif şükür ama çok ağır atlatıyoruz belliki 😢😢
Fairymom ayse12211 geçmiş olur inşallah. Bende yeni atlatmak üzereyim kızımdan bulaştı banada🤧 şükürki tedbiri erken aldığım için ağır geçirmedim sanırım salgın var ve nezle gibi başlayıp yoğun öksürüğe çeviriyor bir an önce tedbirini almanda fayda var hamilelikte öksürük çok kötü ben siyah turpu oyup içine iki çay kaşığı kadar çam balı sürüp sabaha kadar bekletip çıkan suyunu içtim sabah akşam iki yemek kaşığı kadar birde eczanelerde satılan keçi boynuzu pekmezi ama onu doktoruna sor ben kullandım ama şişenin üzerinde doktora sorulması yazıyor vebal almak istemem birde akşamları vicks buharına durdum beş dk kadar hafif atlattım kızım çok kötüydü öksürmekten artık ciğerleri çıkacak sandık şükür onunda öksürüğü falan kesildi
Ufuk 1haftadir aynı dert bende var öksürük burun akintısi bogaz ağrı halende aynıyım kekik icim ıhlamur içim nane limon için Gine ayniyim
ayse12211 MiniMiniKus sirkeyi suya katıp içtim midemi çok kötü yaptı. Tekrardan içmeye cesaretim yok 😣
ayse12211 Annesininbitanesi1 ilk defa böyle üşütüyorum o da hamileliğe denk geldi. Acile gittim hiçbir şey yapamayız dedi.
Bahar_93 Bende geçen hafta öyleydim. Bol su içtim bide ayva limon mandalina yedim. Sende bol c vitamini al
ayse12211 Fairymom bende bugün pekmez yedim. Öksürük henüz başlamdı ama aşırı geniz akıntım var. Meyve de yiyorum ama geçmiyor. Gözlerim yaşarıyor
Hatice0910 Benimde 3 haftada zor gecti her sabah ballı limonlu ılık su ictm Aksamda yatmadan önce ballı süt içtim öksürüğüm çabuk kesildi
ayse12211 Hatice0910 üç hafta mı 😔😔😔😔 nasıl dayanacam ya ağzım yüzüm dudaklarım şişti ağrıdan silmekten 😔
Fairymom ayse12211 canım gözlerinin yaşarmasını ve burun kaşıntısı yanmasını önlemek için tuzlu suyu burnuna çek abdest alır gibi valla sana bu söylediklerimin abartısız hepsini yaptım ve dört günde hafif olarak atlattım ama kızıma ilaçlar bile fayda etmedi ne zamanki bunları da takviye edici olarak kullanmaya başladık oda iyileşti bu salgını herkes çok ağır geçiriyor
Hatice0910 ayse12211 Benimde oyleydi ve halada kalıntısı var henuz tam toparlams değilim terlemeye falanda ozen gösterin oda uyi oluyor