Sezeryan olacak bir hasta için 37+5 erken değil ki korkutma kendini. Çatı muayenesi bebek normal pozisyonda ise bebeğin başının senin pelvis genişliğinde uyumlu olup olmamasına bakıldığı muayene şekli. Yani normal doğum yapabilir mi yapamaz mı diye. Pelvisin darsa bebeğin doğum kanalında uzun kalacağından ya da hiç oradan geçemeyeceğiden sezeryan yapılır. Evet ağrın olduysa açılman yoktur. Erken mi diye düşünme doktoruna kafandaki tüm soruları sor doğuma öyle gir. Hayırlısıyla bebeğini kucağına al inşallah 🥰