Funda2735 ilk hamileliğimde nişan geldikten sonra açılma var mı diye kontrol ettiğinde aşırı canım yanmıştı bütün kolunu içime soktu gibi hissettim,buna dayanamıyosan seni sezeryana alıcam dedi akşamına 8 cm açılmayla hastaneye gittim normal doğum yaptım,ikincide ise bugün açılma var mı diye baktı aynısı olucak diye çok kastım kendimi bişey hissetmedim bile,