Deletedmom5545 benimde 33 den sonra bu şekilde şiddetli hissetmeye basladm önce bende bilmiyordm ama bu ara çok şiddetlendi büyüdü yer kalmadı artk derken beni sarsıyor 😁uykumdan uyanıyorm hem rahatsız ediyor hem çok acayip bir duygu hissediyorsun çok hickiriyoor o kadar hickirinca üzülüyorsnz bizi bile hıçkırık tutunca belli süre sonra rahatsız oluyoruz o orda epey hickiriyoor 😍güzel bir duygu sizde hissedersiniz umarm