İdrar tahlilinde azıcık enfeksiyon görüldü. Kültür testi istendi üreme var mı? Enfeksiyon ürüyor mu diye! Varsa bir şey ilaç kullanacakmışım minik bir süre. Yani arkadaşlar sık idrara çıkıyorsanız normal kabul ediliyor ancak yine de doktorunuza baktırmak istediğinizi söyleyin. 🌸