alyaninannesi2 ya benim açlık 103 diğerleri 176 ya 122 çıktı. Doktor şeker kabul ediyoruz seni Dahiliye ye git dedi ama yaklaşık 10 15 gündür randevu bulamadım 😔 kendimde değişiklikler hissetmeye başladım boğazımda bşey kalmış gibi oluyo ağzım sürekli kuru ne kadar su içersem içeyim birde son iki gündür kollarım omuzlarımda Bi halsizlik var. Korkuyorum normalde özele gidiyorum ama ilk kez yarın devlete gidicem inşallah direk diyetisyene yönlendirir.