alyaninannesi2 bende çıktı suyum fazla dediler, bebek iki hafta önde dediler, kilosu çok dediler, neler neler dediler çok şükür doğurdum da bebeğim de şeker çıkmadı 3110 kg doğdu yani demem o ki çok korkutuyorlar çok.. Evet çok dikkat edin ama çok da korkup hamileliğinizi berbat etmeyin ben öyle yaptım çok pişman oldum.. Hep, her yediğimde korkardım çok mu yedim bebek niye hareket etmiyor bişey mi oldu sonra oturur ağlardım. Vicdan azabı çekerdim keşke yemeseydm vs vs 😊 dahiliyeye gittim ve kendimce takip ettim not aldım dahilyede ki dr baktı normal dedi niye bu kadar abartmışlar ki yani böyle oldu benim de.. Korkmayın sürekli üzerine okuyun yemenize, içmenize dikkat edin herşey yolunda olacak emin olun kontrol sizde👍😉