-Arya- Miniklimonum Çok geçmiş olsun, bazı tanıdıklarımda baya yan etki gösterdi bende çok korkmuştum 😒
Sedamamiasya Miniklimonum bende 14+6 da oldum doktoruma sordjm hic bekleme dedi cok tehlikeli hamilelikte zaten bagisiklik düsüyo ve virüse yenilebiliyoz dedi hemen git ve ol dedi o gazla direk vurdum
Miniklimonum Sedamamiasya evet cok doğru bana da böyle dedi klinikten çıkıp hastane gittim aşı vuruldum direk
Ikincimelek Bende 18+1 haftalik hamileyim biontec vurldm uc gn once kadr doktorum yonlendrdi zaten vurulasm yoktu.. kolum az agridi cok slur baska bisi yasamadm..uc hafta arayla ikinci doz vurulcam
Miniklimonum Ikincimelek bende doğru karar verdiğimi düşünüyorum şimdi erken mi diye endişelerim azaldı 🙏 teşekkür ederim 🙏
Gmzeucr Miniklimonum amin canım eminimki burdaki bütün anneler aşı konusunda kararsız kalmıştır ve hepside yine kendisinden çok bebeğini düşünerek aşı yaptırmıştır hepimizin korkusu aynı aslında o yüzden Allaha sığınıp yaptırdık hakkımızda hayırlısı olsun ☺️
2erkekannesiii İlk Dozumu 17 haftada vuruldum diğeri de bu ay sonunda doktorum 12 hafta sonrasında öneriyorum dedi hamile iken corona olan bebeğini kaybedenleri duydukça korktum vurulmaya karar verdim
Miniklimonum Hafza_38 hayır kol ağrısından başka bişe yaşamadım ama bir gün sonra aniden belime şiddetli ağrı girdi doktorumu aradım magnorm magnezyum verdi aldım hemen içtim bakalım of ya
Hafza_38 Bebişlerimize bişey olmasında benimde kolum çok ağrıyor kaldıramıyorum bide mide bulantısı var azıcık
Miniklimonum Hafza_38 inşallah bişe olmaz kuzum dualarımız bebişlerle tabi bizim de sağlığımız da İyi olsun 🙏❤️