Miniklimonum Güzel anneler hamileyken aşı vuruldunuz mu vurulan varsa kaçıncı haftasında vuruldu acaba ? Doktorlarınız vurulmanız konusunda destek oldu mu ?
Fencibiranne Ben Miniklimonum ben iki dozumu da yaptırdım birini 32.haftamda diğerini 35 de yaptırdım hiç bi ağrı sızı yaşamadım hissetmedim bile çok şükür
cahillesohbetikestim Miniklimonum 18. Hafta da ilk dozumu oldum 22. Haftamdayım bir iki güne İkinci dozumu da olucam inşallah 🤲
Miniklimonum Merveee34 ben 15+2 de oldum erken mi acaba diye endişelenmeye başladım doktorum vurulmamı önerdi 12.haftayı geçtiğimiz için tüm gebelerime 12.hafta bitince vurulmalarını öneriyorum dedi galiba ben biraz erken çıktım
Aysun1981 birinci doz hamilelik öncesi, ikinci doz 12. hafta bitince. doktorumun onayı ile oldum. hiç negatif belirti vs yaşamadım.
Miniklimonum Fencibiranne çok şükür kuzum ya ben size göre biraz erken olmuşum 15+2 de oldum doktorum da olmamı istedi masum bir hastalık değil bu riske atmayalım dedi ama endişe ettim erken vurulan duymayınca
Merveee34 Miniklimonum hayır canım tam vaktiymis korkma . Dediğin gibi 3.ayı atlatınca artık öneriliyor
Gmzeucr Miniklimonum bende 16 haftamda oldum doktor önerisiyle sonuçta hasta olma riskimiz her an var o yüzden erken yaptırmanız risk açısından iyi endişelenmeyin
Miniklimonum Gmzeucr evet doğru doktorum dedi bu masum bir hastalık değil ki biz o masumu riske atalım karnımız da dedi ondan sonra ordan çıkıp hemen aşıya gittim inşallah bişe olmaz allahtan geleni ztaen kimse durduramaz hayırlısı olsun hakkımızda 🙏
Miniklimonum biroglanannesii bende öyleydim çok samimi 10 senelik arkadaşlarım var anlaşmalı gibi aynı anda hamile olduk hepimizin doktoru başka hepsinin doktoru özellikle vurulmalarını istemiş hatta 20 haftalık olan bir arkadaşıma hala vurulmadın mı sakın korona oldum diye arama hiçbir şey gelmez elimden muaneyeye alamam seni demiş bende doktoruma gittim aradım hemen vurulmalısın tüm gebelerim vuruldu 12 haftayı geçtik dedi benle baya konuştu bilgi verdi uzun uzun anlattı bende vuruldum valla:)
Gmzeucr Miniklimonum amin canım eminimki burdaki bütün anneler aşı konusunda kararsız kalmıştır ve hepside yine kendisinden çok bebeğini düşünerek aşı yaptırmıştır hepimizin korkusu aynı aslında o yüzden Allaha sığınıp yaptırdık hakkımızda hayırlısı olsun ☺️
mutlufatos19 Miniklimonum ben hamile olmadan birincisini vurulmuştum doktoruma sordum oda vurulmam gerektiğini söyledi çok kararsız kalmıştım sonra vurulmaya karar verdim 2.dozumu bugün vuruldum 14+4 um şuan şuanlık bi sıkıntım yok hafiften kolum ağrıyo
Miniklimonum mutlufatos19 evet doktorlar öneriyor gerçekten bende öneriyi dinledim riske atmadım ne yapayım kolum çok ağrıdı 1 gün bir de hiç ağrımayan belime vurdu sol kalçamın üst kısımları çok aşırı ağrıdı adım atamadım 1 gün resmen
-Arya- Miniklimonum Doktorumun yoğun ısrarı olmasa vurulmayı düşünmüyordum ve baya erteledim. Ama 30 haftalıkken daha fazla kaçamadım ve vuruldum. Benim kolum çok ağrıdı ama başka yan etki yaşamadım
Miniklimonum -Arya- ne güzel kuzum benimde kolum 1 gün çok ağrıdı birde eklem olarak bel ağrısı 1 gün çok çektim sol kalçam aşırı ağrıdı hiç ağrımazdı oysa aşıdan sonra resmen adım atamadım bir gün
-Arya- Miniklimonum Çok geçmiş olsun, bazı tanıdıklarımda baya yan etki gösterdi bende çok korkmuştum 😒