Aylin_16 Kızlar üçüncü kez yeniden happy momdayımm bu sefer çok süpriz biçimde bebişimin haberini aldık şaşkınım benim gibi olan var mı? Oğlum 13 aylık henüz ve abi oluverdi sağlıkla gelsin kardeşimiz üçüncü çocuğa gebelerle sohpetleşelim 🥰
-momymomy3 Aylin_16 aramıza hosgeldin diyelim o zaman 4.5 yasında ve 28 aylık oğlum iki oğlum var 18 haftalık kızıma hamileyim 😊 hiç beklemiyordum haftalarca kabullenemedim yalan yok istemiyordum da çok kötü bi psikoloji içine girdim ama tek tesellim suan kızımı bekliyor olmak çünkü hep hayalimdi bi kız çocuğu ♥️👧🏼😍
Esma40 Aylin_16 bizde ayni sekilde suoriz bi sekilde 3ncu cocugumuzun olacagini ogrendik🥰 2 oglum vardi rabbim birtanede kiz nasip etti 22+3 olduk bile
Aylin_16 ucpasaannesi tabiki hoşgeldin canım 🥰 hayırlı olsun güle güle büyüt sizin de deneyimlerinize ihtiyacımız var nasıl geçti doğum üç çocuk nasıl iol mu zorrr 🙃
Gulsumakyol Sinem_20 ben dördüncü yu bekliyorum son baglatacz artık kordonları çok şükür rabbime yeter
Sinem_20 Gulsumakyol evet bende bagltcam 3 kızım var bide oğlum olcak inşallah Allah olmayanlara nasip etsin🤗
Mucizemannesi21 Bizede süpriz oldu oğlum 10 haftalıktı ögrendigimizde cok sasirdik 2 oglumuz daha var 20 haftalik olduk bile paşamla.
ucpasaannesi Aylin_16 teşekkür ederim sizde hayırla sağlıkla doğup büyütün 💜🥰 harika bı doğumdu . Üçüncü doğum kolay olur derlerdi de bu kadar kolay olacağını düşünmüyordum . Ben acaba doğum mu . Gerçek sancı mi yalancı sancı mı derken bir bakmışım doğurmuşum 🤭🤭🙏
Mucizemannesi21 Aylin_16 evet erkek 3 erkek annesi olucam insallahh🤭 rabbim saglikla kavusmayi nasip etsin
Aylin_16 Hkf ben de ya şok resmen 😅 hem sevindim hem de afedersin ama gt korkusundan ağladım gece uykumdan kalkıp nasıl doğurcam diye 🤣
Hkf Aylin_16 ah iki oğlum vardı herkes hadi üçüncüye bi kız doğur ama diyordu ,Rabbim isteyene versin diyordum ve sonuç hamileyim 18+5 bir oğlum daha Allah nasip ederse,bu sefer kesin çözüm bağlattıracağım inş🤲🏻🌸
Aylin_16 -momymomy3 yaaa kesinlikle haklısın kabullenme süreci çünkü beklenmedik zamanda olması ama Allah bize bunu hediye yollamış hepsi aynı şekilde emanet kız isteyip olmasına çok sevindim inşallah benim de 4 ve 1 yaşında iki oğlumdan sonra kızım olur hayırlıysa tabiki sağlıkla gelsinler ben de bekarlığımdan beri hep kız bebek reyonlarında gezen biri olarak bakalım🥰😍