-Arya- ebruus Herşey yolunda çok şükür bir sıkıntı yaşamıyoruz 💕 sadece sürekli tuvalete gidip gelme hali var onun dışında iyiyiz 😂 senin nasıl gidiyor?
ebruus Semiha_ ayyy ben daha yapmadim ayin 21 i odamiz gelicek kurulsin hemen baslicam yoksa yeniden tozlanir kendi cantam icin almaya basladim sen neler koydun hastane cantanr kendin icin?
kedilianneee ebruus heyecanlıyım gün yaklaştıkça.🥰 Ama onun haricin de ağırlaştım geçen haftalara göre geceleri uyuyamıyorum bel agrım bacağıma vuruyor ve uyuşuyor sürekli sabaha kadar sağa dön sola dön 🥺 Senin nasıl geçiyor hamileliğin canım
ebruus -Arya- bendede ayni bir yere gidince en az 3 kez gidiyorum onun haricinde sertlesme oluyor arada
Elif_p ebruus aynı ben 30 da ben de öyle olmuştum yırttık kızım demiştim içimden korkularım azaldı bu haftaya kadar hep bebeğim iyi mi söyle mi böyle mi vesvese vardı rahatladım şimdi 32+4 olduk
Elif_p ebruus Evet bebegin tüm ihtiyacları tamam odası tamam eşyalarını yıkadım son vardiya ütüleme ve yerine yerleştirme yapacagım bugün 🥰hastane çantası da yüzde 80 tamam çok küçük eksikler kaldı inşallah senin nasıl
-Arya- ebruus Aynen onu bazen bende yaşıyorum. Ama bu haftalarda ağrısı olan çok insan varmış çok şükür kronik bir ağrım olmuyor benim
OOzge25 ebruus bende 29+6 yım yarın 30 oluyorum 🤗 aynı his bende de var sanki haftaya doğurucam gibi ahahaha 😂
Tosbikimm ebruus Erken doğum kayıp hikayem var diye almaya çekindim 32. Haftayi bekliyorum izne ayrılcam ve tek seferde alcam diyorum heyecan endişe karman corman 😂 ya çok hareketli normal mi karnımı delip çıkacak gibi sizde durumlar nasıl
ebruus Tosbikimm bendede ayni bazen oturdugum yerde sallaniyorum😂😂 basin saolsun canim kac haftalikti
Elif_p Tosbikimm tek sefer azıcık külfetli oluyor canım ona dikkat et gerekli ve gereksiz ürünleri biz parça parça aldık ona rağmen bayağı harcadık
Tosbikimm ebruus 24 haftalık di enfeksiyon a bağlı erken doğum oldu 6 gün yaşadı ama haftası küçüktü tutunamadı … Geceleri çok hareketli ve bacaklarım uyuşuyor magnezyum da tüketiyorum bu uyuşma normal mi acep
Tosbikimm Elif_p ben oda yapamycm beşik ve diğer ihtiyaçlar şeklinde gereksiz bir şey almamaya özen göstercem külfet muhakkak olacak ama korku vardı yeltenemedim ama şuan için kıpır kıpır bir heyecan ki ne bulsam alaşım var 🥰😂🤗