Semiha_ ebruus Şükür bugünlerimize ilk gebeliğim az kaldı acayip heyecanlıyım 🙂 son eksiklerimi tamamlayıp çantamı falan hazır edeceğim o kadar mutluyum ki Rabbim kucaklarımızda görmeyide nasip eylesin sağsalim evlatlarımızı ❣️🌼
ebruus Semiha_ Aminnnnn benimde yuzde 70 i tamam son seyler alincak oda kurulcak cantami hazirlicam sonra hazirimmmmm😍😍😍😍 benimde ilk yaaa cinsiyeti nedir
ggul01 İlk hedefim çift sayılara düşmekti şimdi de diyorum 30.hafta bi görseydim bende öyle heyecanlanırım eminim 28+0dan selamlar
Papatyamevsimi-89 ebruus ya şimdi 29+1 görünüyor fakat bebegim 2 hafta önde gidiyor..Acaba kaçta doğururuz
kedilianneee ebruus heyecanlıyım gün yaklaştıkça.🥰 Ama onun haricin de ağırlaştım geçen haftalara göre geceleri uyuyamıyorum bel agrım bacağıma vuruyor ve uyuşuyor sürekli sabaha kadar sağa dön sola dön 🥺 Senin nasıl geçiyor hamileliğin canım
Semiha_ ebruus evet hazır kendimin 1-2 parça eksiğim var onun harici herşeyim hazır yıkadım ütüledim sadece çantasını ve kendi çantamı hazırlayacağım bitecek 🙂
ebruus Semiha_ ayyy ben daha yapmadim ayin 21 i odamiz gelicek kurulsin hemen baslicam yoksa yeniden tozlanir kendi cantam icin almaya basladim sen neler koydun hastane cantanr kendin icin?