Busrakzlkc Mayraaa 450 gram bebekler yaşıyor. 2600 gram gayet güzel bir kilo. Sağlığı yerindeyse kilo yönünden sıkıntı yaşamazsınız
Busrakzlkc Mayraaa cevap verdim ama okumadınız heralde. Kadın hast. Doğum hastanesi acilinde yaptırmıştım ben
Mayraaa Busrakzlkc gormedim k.bakmayin bulundugum yerde o testi yapmiyorlarmis buyuk hastaneye yonlendirildim ama hangi bolumden randevu alacagimi bilmiyorum yine kadin dogum mu jinekoloji felanmiki dedim
Denize Mayraaa bende yaşadım doktor suyun az dedi tam 3 hafta havuç suyu içtim kontrollerde suyunda çok değişiklik olmadı bir ay dayandık o suyla bence dinlenme şansınız varsa bol bol dinlenin bol bol su için
esleminannesi_ dml33 benim kızım 2100 gr doğdu zayıf doğan çocuktan korkmayın sağlıklı olsun yeter hanımlar sonuçta büyüyorlar Allah baska dert vermesin
dml33 esleminannesi_ aynen başta çok zayıf dediler küvete girdi sariliktan enfeksiyondan şimdi şişman diyolar yasitlarndn iri diyolar daha hızlı topluolar