3579 ah canım hiç kolay değil ben deli gibi tiryakiyim mentollü içiyorum türkiyede yok diye sürekli arkadaslarıma aldırıyorum yurtdışından karton karton hatta ama 2,5 aylıkken hamileliğim bazı yazılar okudum, tamamen her şeyiyle bize bağımlı bir masum bebeği zehirlemek gibi şeyler diyordu. O kadar üzüldüm ki o gün bıraktım. Doğumdan sonra kesin başlarım şu an bile bazen çok zor duruyorum ama 1,5 aydır içmedim. Sen de dene en azından azaltabildiğin kadar azalt canın çekince onu düşün onun ciğerlerine sigara gittiğini falan :( anneler güçlü olmak zorunda her şeyleriyle tutundukları tek dal biziz…