Su098 https://www.hizliresim.com/qe1wk48 Kızlar var mı? Eczaneye gittim aldım idrar bekledi ama doğrumudur çok heycanlıyım kızlar?
Pelin-1 Su098 cok bekletmediyseniz sorun olmaz diye biliyorum 10dk icinde ciktiysa cizgi hamilesin hayirli olsunn😍
Busradoga Su098 şüphen varsa 2 tane daha al canım tekrar dene ben ilk yaptıpımda 3 tane almıştım 2 sini art arda 3. Sabah ilk idrarımda yapmıştım :)
asyaebrar Su098 ilk 5 dakika içerisinde çıktıysa çizgi evet hamilesiniz :) kan tahlili verin en kısa zamanda 🌸🤍
Su098 asyaebrar idrar kabın içinde bekledi eczaneye git gel derken geldiğim gibi yaptım 2dk da çizgi belirdi
MinikMucizeninAnnesi Kuruma çizgisi gri olur canıımmm,bu bildiğin pembe 😍 hayırlı olsun kan verip netleştir benimde bu kadar silikti öğrendiğimde şimdi 28 haftaya girmek üzereyiz 😍😂
Miniqimm160821 Su098 Gözün Aydın canım 😇 idrar beklemesi önemli değil ikinci çizgiden sonra 10 dk içinde çıkan çizgi doğrudur 👍🏻
Miniqimm160821 Su098 Kan sonuçlarını alınca görürsün canım eğer olmasa o çizgi olmazdı Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına alacağın günü göstersin inşallah 🤲🏻🐣🥰 kan sonucunu öğrenince müjdelersin yine Hamiş anneyi meraklandırma cici anne 😇
Melek3 Su098 var 😍 hayırlı olsun benimde cizgim bunun gibiydi benimki erken gebelik testi oldu halde bunun renginden açıktı var çok sukur