Mermaiddd zeynepp1 malesef canım bende tutmadı.Keseye göre erkekti ama prensesim olacak.Tum hurafeler erkeğe işaret ediyordu.Doktor kız dediği zaman çok şaşırdım oyuzden inanma ancak ayrıntılı ultrasonda ogrenebilirsin cinsiyeti.
Mellisssa zeynepp1 hayır tabikide keseden nasıl anlasılıyor yahu bebekler ilk olusmya basladgnda çift cinsiyetlidir yanlıs hatrlamıyorsam 11-12. Haftada cinsiyetleri olusuyor inanmayın öyle seylere lütfen
Miniklimonum Ptttssse benimde böyleydi kesem 12.haftamda doktor erkek dedi şuan 16 olcaz kesin erkek 😇 sana da maşallah geliyor paşalarımız😍
zeynepp1 Ptttssse https://imgyukle.com/i/kng98j Benimkide fasulye gibi kimi kız kimi erkek diyor en iyisini 14 haftayı sabırla beklemek😅
Mellisssa Kromozom olarak ilk günden bellidir evet dr banu çiftçinin doğum ve hamilelik kitabını alıp okumanızı öğrenrm bütün bilgiler mevcuttr
Beyazguvercin2 zeynepp1 ya çok iyi benimkisi ne acaba çok merak ediyorum neye göre tahmin de bulunuyor canım
zeynepp1 Beyazguvercin2 ilk olarak kesenin şekline göre bildigim yuvarlaksa erkek fasulye gibiyse kız ama bunun aksini söyleyende var birde ilk ultrasonda bebek beyaz şeklde hemen görünüyorsa erkek kesenin içi simsiyah görünmüyorsa kız
Beyazguvercin2 Dygrd kuzum burdan nasıl resim paylaşılıyor beni de yorumlar mısın uygulamayı yeni edindim
Dygrd Beyazguvercin2 googleye resim yükle yaz resmi yükle altta çıkan linki kopyala buraya bana cevap olarak yoruma yapıştır çok basit 🤗