Mermaiddd zeynepp1 malesef canım bende tutmadı.Keseye göre erkekti ama prensesim olacak.Tum hurafeler erkeğe işaret ediyordu.Doktor kız dediği zaman çok şaşırdım oyuzden inanma ancak ayrıntılı ultrasonda ogrenebilirsin cinsiyeti.
Mellisssa zeynepp1 hayır tabikide keseden nasıl anlasılıyor yahu bebekler ilk olusmya basladgnda çift cinsiyetlidir yanlıs hatrlamıyorsam 11-12. Haftada cinsiyetleri olusuyor inanmayın öyle seylere lütfen
hsqldnbebeqm Mucizemm0101 ilk kızımda yuvarlaktı. Bu kesem fasulye şeklinde ama daha cinsiyete çok var bakalım doğru çıkacak mı🤣
Civcivinannesiii zeynepp1 heee ben yanlis biliyodum ozamn 🤣🤣🤣🤣 benmkide yuvarlak bakalim ne cikacak😍😍🤣 Busramnida
zeynepp1 Ha şöylede diyorlar aklınız da bulunsun belki tutan vardır😅 ilk ultrasomda bebek bembeyaz şeklde görnyora erkek bunu bizim burda bir kadın tahmnde hulunuyor yaşı oldukça büyük henüz tahmini tutmadıgı kimse yok benmkne erkek dedi bakalım😅
Beyazguvercin2 zeynepp1 ya çok iyi benimkisi ne acaba çok merak ediyorum neye göre tahmin de bulunuyor canım
zeynepp1 Sybabyss ilk gebeliginizi ögrendiginizde doktor ultrasonla bakıyor ya bebek hemen görnürse erkek görnmezse kız
zeynepp1 Dygrd yuvarlak ve kız mı 🤷🏼♀️ Genelde tam tersi diyorlar yuvarlaksa erkek diyorlar fasulye gibiyse kız diyorlar ama benm kızımda da tam yuvarlaktı kız 😅
Beyazguvercin2 Dygrd kuzum burdan nasıl resim paylaşılıyor beni de yorumlar mısın uygulamayı yeni edindim
Sybabyss zeynepp1 aaa evet onu bende duymustum benim 6+0da karından görünmedi ama alttan görüntü bu ne demek oluyor hangi cinsiyet yani😂