BirGolgi ilk gebeliğim de öakattı düzeldi. Suan ki gebeliğim de 28 haftadan beri boynunda kordon vardı 35 haftada açtı kordonu. Kordon dolanması tehlikeli değil açabiliyor bebegi. Ama hareketlerini hep kontrol etmek lazım. Kordon boynundaki bebeği görümcem dogurdu ancak bence riskli bebek oksijensiz kalabilir dopum esnasında. Bebekler anne karnında oksijen plesanta da aldıgı için boynunda kordon olması bir anlam ifade etmiyor ancak normal doğum başlayınca plesanta ayrıldıgı için bebek oksijensiz kalabilir. Yada kordon kısa oldugu için çıkmasa zorlanabilir.. Bebeğin kafasının dopum kanalına girmesi lazım. Allah korusun bebeği sakat kalabilir bence normal doğum diye değil hayırlısını dile biraz bekle düzelmez se bence sonra bebeği sezeryan ile doğur