Alone döver gibi cevap vermeniz çok yersiz mesajın sonunda da cevap vermişsiniz ne olurdu sadece soruma cevap verseydiniz. Evlat kaybetmenizin üzüntüsünü tabi ki tahmin bile edemem başınız sağ olsun ama burada ben bebeğimin sağlığını tehlikeye atmıyorum doktorum her şey yolunda diyor bana cani bir anne adayıymışım gibi davranmayın lütfen. Burada hepimiz hassasız diğer yorumlarımı okuduysanız tekrar söylüyorum sağlığı gayet iyi bebeğimin. Herkesin yaşam şartları farklı tek başıma doğum yapacağım sezaryenli halimle çocuğuma nasıl bakarım benim derdim. Umarım empati duygunuz zamanla artar. Sağlıkla kalın