Merveee34 Kumsal0920 erken diye kabul etmeyebilir canım .bana da önceden 15-16 dedi geçen hafta erken olur dedi pazartesi alalım tam gününde dedi .18 ekime yatış işlemlerini yaptık 😍 erkek canım senin
Kumsal0920 Merveee34 canım erken diye almayabilir belki ama bizim tüp bebek belki bi istisna yapabilir şansımı deniycem çünkü yürüyemiyorum nefes alamıyorum belim kopmak üzere bir an önce kavuşmak istiyorum🙈
Hilal-95 duygu0693 32 gittim 2 hafta snra gel dedi 34 tekrar gidicem inşallah normal gözüküyor smdlık 🙏🏻 Senın nasıl bu gittiğim zaman ntsye girmeye başlıcam