Kumsal0920 Merveee34 biz Perşembe günü sezeryan günü alıcaz ama biz cuma istiyoruz doktorumuz kabul ederse tabi sizin kız mı erkek mi
Merveee34 Kumsal0920 erken diye kabul etmeyebilir canım .bana da önceden 15-16 dedi geçen hafta erken olur dedi pazartesi alalım tam gününde dedi .18 ekime yatış işlemlerini yaptık 😍 erkek canım senin