Kızlar 38+1 iz bugün ve yaklaşık 1 saatten fazla geçmeyen bi bel ağrım var sırtımdan vuruyor resmen kasık ağrısı yok ara sıra gelip gidiyor o kadar bu geçmeyen bel ağrısı doğum belirtisi olabilir mi az önce ılık bi duş aldım belki geçer diye benzer durumu yaşayan ya da tecrübesi olan ???