Aasya bana kalırsa aynı birinde TL olarak tutuyorsun devlet istediği oranda katkı sağlıyor sonuç olarak devletin elinde olan bir şey
Altında da piyasalar belirliyor zarar etmiyorsun sonuçta uzun vaadede yatırım yapıyorsun ben 385 den başladım gram altın yapmaya şimdi 500 ü geçmiş devlet bu kadar katkı vereceğini düşünmüyorum bir de ülkede çok değişken bu olaylar