Aasya ben oglum adina iki bireysel emeklilik actirdim biri direk kendi adina birinin de vasisi kendisi ikisi de altin fonunda yaninda ben tl atiyorum altin yatirim yapiliyor tl surekli deger kaybettigi icin direk maasimdan kesiliyor aylik olarak. Simdi ki gebeligimde de dogdugunda onun icin de yapicam. Bir de is bankasinda yaptim ben ekstra bi sigorta oduyorum yillik olarak benim ve esim adina ikimizinherhangi bi vefat durumunda 100er bin lira direk oglumun hesabina verilecek