Gamzeozbek-1 Merhaba 🙋🏻♀️ Sağlıklı doğumlar diliyorum şimdiden 🙏🏻☺ Endişe duyman, korkman çok normal. Bunu doğum anına kadar yaşadım ben, doktorumu görünce ve eşim doğuma girince rahatlamıştım. Öncelikle iğne kesinlikle acıtmıyor, minicik bi sinek ısırığı gibi. 🤗 Benim sana en büyük tavsiyem pozitif olman. Evladını kucağına alacaksın geri kalan herşey gelip geçici. ☺ İlk ayağa kalkıp yürüyeceğin zaman uyuşukluğun tamamen geçtiğinden emin olup öyle ayağa kalkmanı öneririm. İlk başta biraz dikişlerinde sızı hissedebilirsin, inan bana yürüdükçe geçecek. Ve yürüdükçe kendini daha iyi hissedip hemen toparlanacaksın. Bunun için saat başı yürümeye çalış. Bol bol su tüket. Benim hiç bel ağrım ya da baş ağrım olmadı. Sürekli yürüdüm ve ertesi gün taburcu olduğumda eve geldiğimizde çamaşır dahi yıkayıp astım (tabii ki kendimi yormadan) 🌸 Umuyorum seninde doğumun çok güzel geçer ve burada pozitif doğum hikayeni okuruz. Sağlıkla kucağına al miniğini 🤲🏻🥰