Betlnur Smyyebytllh hangı testten anlasıldı ne gıbı anormallıkler var dı acaba benım dortlu taramam yuksek rısklı cıktı spına bıfıda olabılr dendı kafatsı ve omurga acıklıgında bı sıkntı yok ama doguma kadr her hafta kontrol edılyor
Smyyebytllh Betlnur bir testten degil 13. Haftamda rutin kontroller sirasinda siviyi fark etti doktorum 16. Haftada ayrintiliya girdim ordada kesinleşti sonlandirmami soylediler ama biz bir umit bekledik ama benim bebegimin en agir olandi ve surekli ilerliyordu 26 haftada sonladirdigimda basinc 24 mm kadardi
kbra0635 Cemre77 çok geçmiş olsun. Ben de şuan aynı durumu yaşıyorum sizin su artış ne zaman tespit edildi
Cemre77 kbra0635 18 haftalıktı farkettiler eşinden parça alındı sıvı şeklinde gen taraması yapıldı 13mm olarak farkedildi şu anda 21 e yükseldi fakat beyin gelişimi saglıklı olduğunu söyledi
Cemre77 Smyyebytllh hangi testler yapıldı farklı anomaliler de varmıydı sadece su olması hayati risk taşımıyor şant takılacak belkide doğum sonrası normalleşecek dendi bana hatta dr şu anda kontrole gelen annenin şantlı olduğunu ve bebeğindede aynı sorun oldugunu söyledi
Smyyebytllh Cemre77 hidrosefali spina bifida hepsi vardo ve en agiriydi ayaklari ice donmeye baslamisti yani doktor hic bu kadar agirina denk gelmemiştim dedi zatenn eger bana zarar verecek pozisyona gelmeseydi yinede sonlandirmayacaktik ama artik tercih hakkimiz kalmadi
kbra0635 Cemre77 geçmiş olsun kuzum inşallah bebeklerimiz düzelir sağ salim kucağımıza alırız dua edicem hepimiz için
Cemre77 kbra0635 Allah razı olsun bende sizin için duacıyım rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak nasip etsin inşallah hiçbir anneyi evladıyla sınamasın 😞
Cemre77 Smyyebytllh Hiç kolay böylesi bir karar bir annenin en son istediği şey 😞Rabbim şimdi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
gizzzy35 mom2_ Merhaba ben bizzat hidrosefali hastasıyım. 31 yaşındayım bebekken 40 günlükken teşhis koyulmuş. Bebekken 3 ortaokulda son olmak üzere 4 ameliyat geçirdim. Şantım var. Hiç bir sorunum yok vücudumda olsun, zihinsel olsun. Ve şuan hamileyim.
Cemre77 gizzzy35 Geçmiş olsun diyeceğim ama geçmiş zaten rabbim benim bebeğime ve bütün bebeklere aynı gücü versin inşallah 🙏 yazdığınız için teşekkür ederim umudumu hiç kaybetmedim ama bizzat sizin yazmanız mutlu etti beni ♥️
mom2_ gizzzy35 ya çok saolun yazdığınız için nasıl umut oldunuz bana şu mübarek gecede rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alıp büyütebilmeyi nasip etsin
gizzzy35 mom2_ Bu arada unutmadan bir çok doktor benim için ölür yaşamaz demiş ama benim hayatımı kurtaran profesör Saffet Mutluer İzmir de araştırın derim. 90lı yıllarda bile anne karnında hidrosefaliye müdahale edip sağlıklı doğumuna vesile olan bir doktor. Gazetelere kadar çıkmış hala saklar annem o haberini.
Smyyebytllh Cemre77 aminn canım insaAllah Rabbim herkesin bebeğini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🤲
Cemre77 Feyzarda merhaba canım hangi konuda bilgi istiyorsun su anda çok şükür sağlıklı şant takıldı başarılı bir ameliyat oldu ve bütün gelişimi normal başka sormak istediğin varsa yaz
yaasemin mom2_ benim ilk bebeğimde vardı hidrosefali ve spinabifida 5 aylık gebelik sonlandırmam oldu korkutmak istemem sizi ama sadece hidrosefali ise onun çözümü var ikisi birada ise onun çözümü yok malesef :(