Delicesareti Her kontrol günüm ayrı bir heyecan ayrı bir lezzet her gün çağırsa giderim yani o derece en başından beri heyecanım asla geçmedi sizde benim gibi misiniz sabahı zor ederim ben şimdi🥳
Dilekcnkn Delicesareti Ben gidiyorum valla artık doktor ne diycek bakalım 39 olduk . Yüzü için heyecanlanmıyorum 29’dan beri göremiyorum çünkü beyfendiyi göstermiyor yüzünü 32 falandı elini açtı gözünü açtı ama yandan gördüm o kadar resmen özledim 😂
gamzenurgnk Delicesareti 🤭🥰heyecanla bekliyorum sabahı tam 25 haftalık oluyoruz yüzünü merak ediyorum gösterir mi yada renkli ultrasonda belli olur mu filan acayip bir heyecan var içimde 🤭🥰
Delicesareti Dilekcnkn benim oğlumda göstermiyo kendini 29 haftalıkken babasıyla gitmiştim ilk defa resmen babasına gösterdi kendini sıpa ya bana göstermiyo eşimde işi dolayısıyla her kontrole gelemiyo maalesef ama yarın birlikte gitcez onun şansına görürüm inş yine🥰
Delicesareti MCYI89951314 siz artık sona doğru yaklaşmışsınız çok yakında kollarınızda olur inşAllah🤲
Delicesareti gamzenurgnk inş gösterir biz 34 haftalık olduk sadece bi kere gösterdi kendini onun dışında hep eli yüzünde🤦♀️
Dilekcnkn Delicesareti Bende başlarda gidiyordum eşimle şimdi tek gidiyorum o çalışıyor valla araba da sürüyorum annem kızıyor ama napim 😂😂en sonunda arabada doğurcam
Delicesareti Dilekcnkn iyi cesaret araba kullanmanız valla ben tek başıma markete bile gitmeye korkuyorum öyle halsizlik var ki üstümde bi anda elim kolum kesiliyo resmen kalakalıyorum ortada
NBA Dilekcnkn bende gebeliği yeni öğrenmiştim ehliyete yazıldım korkuyor kocaman göbekle sınavı geçemeyip kalırım diye 🤨
Dilekcnkn Delicesareti 😂😂 valla aslında ben stres oluyorum da annem kullanma kullanma dedikçe stres yapıyorum tek gitme falan diyor arkadaşım belki gelir o gelmezse bile giderim kendim hastahane yakın bize 20 dk sürmüyor ama malumm her araç sürücüsüde kadınlar kadar sakin değil 😂😂
Delicesareti Dilekcnkn stres yapmayın zaten insanın başına ne gelirse stresten geliyo anne yüreği işte aklına neler geliyodur ben daha bugün sokakta kavga eden erkek çocukları görünce bile korktum çocuğumu da döverler die 🤦♀️
NBA Delicesareti kısmetse yarın bizde bebişi görmeye gidicez 17+3 gün 🥰 cinsiyeti de kesinleşmiştir diye düşünüyorum 😁
Delicesareti NBA bebeğin pozisyonu uygunsa öğrenirsniz bence inş gösterir kendini bazı bebekler aşırı inatçı oluyo ☺️
Zuzu1987 Delicesareti aynıyım ve 22haftalikti kendi doktoruma gittiğimde şimdi 31 olduk 9 haftadır bebegimi ultrasonda göremiyorum o yüzden 2 kat daha heyecanliyim dahada büyümüştür şimdi yüzünü görebilirim inşallah
Delicesareti Zuzu1987 baya ara vermişsiniz normal de kontroller aylık olur ama siz nerdeyse 9 haftadır gitmemişsinzi iyi sabır valla ben asla o kadar bekleyemezdim
Dilekcnkn NBA Yok yok stres yapma ama elektronik sınavı geçtiysen kolay birde otomatikse ohh hemen geçersin 😂