Tommbik yok cnm carsamba gırcem yanı yarın sabah sekızde bugun kontrole gıttım geceden berı belım agrıordu dogum sancısıymış bılmıordum tabı ben iş yaptım ondan agrıyor sandım sancım cıktı bebek donuk ama iri oldugu ıcın kafası vajınaya ınmıo kanala gırmedı doktor alttan bakayım dedı yok bakmayın dedım korkudan