busra5501 Kuzeymom 75 içiyorum. 4 yıldır içiyorum yan etkisi varmı bilmiyorum sadece çarpıntım oluyor bazen
busra5501 Kuzeymom vitamin değerlerine baktırsın canım belki onlarda düşükşüklük vardır. Vucudumuzda var olan hormonun sentetik hali yetersiz olduğu için bir yan etkisini farkedemedim.