Tazeanne01 bence sıkıntı sana bunları anlatan kişide . eşinin geçmişini sana neden anlatıyor ki amaç ne yani ? geçmişi sil at kafandan o zaman belki yaşi genç toydu aklina eseni yapan biriydi ya da maddi durumu daha iyiydi ya da diyelim ki onu daha çok sevdi olabilir bu konuda birseu diyemem sonucta şuan seni sevmiş kk evlenmiş bunlara takilma telefon ihtiyacın varsa da söyle kiyaslama yapmakta haklısın ben esimkn geçmişini ogrensem bende suanki haliyle kiyaslardim ama bu aranizi bozmaktan basks bir ise yaramaz sana bunları anlatan kisiden uzak dur