Papatyamevsimi-89 tabiki oluyor olmaZ mı. Benim ondan ziyade aşırı gaz şikayetim oluyor okadar çok oluyorki sıkıştırıp bende panik yapıyorum. 1 haftadır yaşıyorum. Bebeğin eşi rahme yapışık olduğundan kanama riskim var bu yüzden sadece yatıyorum hareket yok yani 😂