Ayakta uzun süre durunca sag kalcama ve belime agri girdi uzanim eşime ovalattım kremle ama halen çok ağrıyor sol tarafa yattim düz yatmaya da korkuyorum..Napsam agri kesici falan mı alsam kararsızım?29+0 im benimle aynı olan var mı?Bir bebek sag tarafa toplanıyor kalcama masaj yaptıkça…Ne yapsam bilemedim,magnezyum da ictim dağa faydasi olmadı