Şeffaftı benim kanlı veya pembelik yoktu ama yoğun sümüksüydü. Geldikten sonra az az yine sümüksü akıntı gelmeye devam etti akşam vakitlerinde geldi aynı zamanda sancım da vardı ben yalancı sancı sanmıştım yine de hastaneye gideyim dedim o gece 1 2 gibi doğumum başladı