Aysenurctn32 Kadernur12 şuan 37+2.. 38+4 de alıcak. Makat geliş baştan beri ve hiç eğilim göstermiyor tam kaburgamın ortasında kafası var ve eğilemiyorum anında ayaklarıyla ittiriyor.
Gzey123 Kadernur12 ben de 36+5 olcam bu gece sadece biraz vajinamda iğne batması şeklinde bişey oluyo başka da bi belirti yok valla korkuyorum ya doğum şekli falan da belli değil bakalım perşembe günü kontrol var çatı muayenesi var 😊😊
Kadernur12 Gzey123 ayni haftadiyiz ama bana cati muayenesj demedi doktor aslinda onu da merak ediyorun ama hic oyoe bisey konusmaduk surekli nst ve ultrason 🤷♀️
prensesannesiiiii Kadernur12 bende bugun gidicem bakalım napcak yarın 37 e giriyorum bu zamana kadar normaldoğum pozisyonundaydı ınsallah değişmemiştir 😊🤲🏻
prensesannesiiiii Aysenurctn32 benımkide hep doğum pozisyonunda normal olcak kaburgalarım batıyor artık oturamıyorm🙄
Aysenurctn32 prensesannesiiiii her iki türlü de aynı demekki.. benimkinin kafası kaburgamın altında tahta gibi belli zaten. Eğilmeye kalktığımda ayaklarıyla alttan ittiriyor o da çok canımı yakıyor bi bacağı çıkacak gibi geliyor bazen
Ayca_038 Kadernur12 eşinin arkasınada gecınce hareketlerı hıssetmezmısız yerı daralıyor ama yınede hareket olması gerekırmıs