Kizlar 36 +4 haftaligim ve bu zamana kadar hic bir sanci yasamadim normalde yalanci sanci falan 1 kere olurmus bende hic olmadi sormak istedigim hic sanci yasamayip da aniden ilk sanci da doguran varmi yani ben korkuyorum bir kere sancu olur o da kuvetli olur da dogururum diye 🙈🙈🙈önceden bi alıştırma sancisi olsa ya 🤣