Ben su anda 15+2 deyim ama simdiden hediye konusunu dusunmeye basladim benim kafanda sevdigi bir marka var ondan saat almayi dusunuyorum saatleri cok sever esim (esimden dogum hediyesi bekliyorsak biz anne olduguk diye onlarda baba oluyorlar onlarida dusunmek gerek)