OFO Kızlar eşlerinize hediye almayı düşünüyor musunuz? Hediye alanlar, değişik fikirleri olanlar paylaşırsa sevinirim. 😌
dilaraserdar OFO bende aynı seyı dusundum, bebek zıbınlarının uzerıne bebegın resmi ve onun ağzından bi not yazdırıp bebeğe giydirmeyi düşünmüştüm.. manevi değeri yüksek bence.. hem de bebeğe anı olarak kalır..
OFO Bhr34 ilk bebiş sonuçta bende ona hediye almalıyım diye düşündüm illa sadece onların bize alması mı lazımki 😂 iyiki baba oldun hediyesi 😊
Damla________ Ben bilezik istedim ama benim ki hesabından para cekte al diyor 😅 şimdi bilmiyorum 🤷♀️
Bhr34 OFO ay alamam valla 😂 canımız çıkıyo burda herşeyi çeken biziz onlar hazıra konuyo 😂 dogumdan sonrada zorlugu biz çekicez bize alsınlar bi zahmet 🤗
OFO [bilinmeyen] oda alsın tabi ama bende bişey alsam dedim sonra bişey bulamadım sizlere sorayım dedim 😊
NaimeYilmaz Ay hayatta alamam oldu 9 ay taşı zorlugu çek bıde doğumu var emzırmesı uykusuz gecelerı ... önume dunyaları serse az ben ona Allahın ıznıyle babalık duygusunu tattırcam daha ne ☺☺
Baharymk NaimeYilmaz aynen yaaa😁 Ben ne hediye alcam o bize ne alsa az olur bence. Okadar acıyı sancıyı çek bide hediye al üstüne olduuu😁😁
NaimeYilmaz Damla________ yok bayan eşine almak ıstıor 2 kere okudum öle dıyınce ısrarla yanlısmı anlıorm yoksa 😂
NaimeYilmaz Şakası bi yanada güzel fıkırmıs durumum el verse ps4 alırdım cok ıstıor ama işsizim alamam ☺
OFO Bhr34 deme yahu öylee onlarında sorumluluğu ayrı. Onlarında hakkı mutluluklarını paylaşalım bizde onlara alalım ☺
Pinaryyim Bebişten dolayı işi braktım ztn alsamda onun parasıyla ona bişey almış olucam o yüzdn aman obana alsın diyorm sayıyorum aklıma gldikçe isteklerimi birini alır illaki 😀😀😀😀
OFO Pinaryyim onlar para babası biz fikir anası😂 napalım onların parasıyla alsak bile düşünmemiz onları mutlu eder diye düşünüyorum 😌