Doce Merveeeeekurt benim riskli gebelik şeker tansiyon var birde suyum fazla 37 de alınması onaylandı petoloji bölümünde
Prlpn8286 Bebek9 Hiç tedirgin olacak bir durum yok merak etmeyin bu haftalarda hissetmemeniz çok normal. Siz iyi düşünün iyi olsun 🙏🏻
Beliz100 Bebek9 geç değil ben 21 de zor hissettim kemdinizi strese sokmayın ilk gebelikse hele geç hissetmek çok doğalmış hissedersiniz yani Merak etmeyin 🌺
Beliz100 Merveeeeekurt ben de geçen hafta aynısını yaşadım eşim karnıma kulağını dayadı ben üzülüyorum duyamıyorum diye o hissetti gibi çok eahat edemiyorsanız bi acike gidip ultrasonda kalp atışına baktırıesınız. Yeri daraldıkça hareketler azalıyormuş öyle diyorlar
Esmaaaa_ Anne ve anne adayları bi kaç sorum olacak *Bebek kaçıncı haftada baş aşağı döner *Erken dönmesi erken doğum mu demek *Ya da erken dönmesi daha sonra dönmeyeceği anlamına mı geliyor