Glhnss Bebegimveben0811- benim vücudumda ödem çok fazla oluşmuştu beş dakika ayak üstünde dursam başım dönüp gözüm bulanık görmeye başlıyordu..
Glhnss Bebegimveben0811- çok rahatsız değilseniz bekleyin Cuma’ya kadar diyeceğim ama buradan birşey demeyle olmaz bence siz bir doktora danışın
Glhnss Bebegimveben0811- siz yarında bir ölçüm yapın sürekli saat başı baktınız hep 13/14 çıkıyor büyük tansiyonunuz o zaman beklemeyin doktora görünün çünkü 11-12 leride gördüğünüzü söylediniz
Glhnss Bebegimveben0811- strest yapmayın o zaman benim her ölçüm yaptığımda 13/14 çıkıyordu ama siz yine de bir günlük ölçüm yapın içiniz rahat etsin 🙂
Bebegimveben0811- Glhnss o kadar yüreğimi ferahlardın ki Nasıl dua edebilirim cuma gününe kadar olcucem o gun de tahlil istiycem