Dygrd Msltms sen haklisin cok haklisin canim seninde dinlenmeye ihtiyacın var gel dedin diye cama vurmak küfür falan çok kötü ya sanki çocuğu ona bırakıp sen keyif yaptın 😔
Msltms Dygrd Gull_94 Anlatmak istediğim bunlar. Ama nedense daha erkekleri savunanlar var bana gercekten yaşayınca o zaman anlayacaklar. 🥺 su an hiçbir şey demiyorum..
Gull_94 Msltms herkesın ysantısı bebegı aynı degıl ıste herkes ysadıgını bılır Ben o bır haftda neler yasadıgımı kendım bılıyorum mesela anlatsam abartma dıyenler de cıkar belkı ama umrumda olmazdı sız ne yasadıgınızı ne hıssedıp ne ıstedgınızı bılıyosunuz Imkansız veya olmaması gereken bıseyde degıl ıstegınız Alt trafı bı soluklanma hakkı yanı bu kadar zor olmamalı Bızlerde bılıyoruz eslerımız calısıyo yoruluyo evde dınlenmek ıstıyolar buna bende dahıl emınım cok kısı kendınden odun verır sırf esım dınlensın yorgundur dıye herseyı ustlenır Ama yerı gelıyo bızde ev ısınden cocuktan stresten kacıp bı yarım saatte olsa mola ıstıyoruz esınızın sıze bu ımkanı tabıkı sunması gerek Iletsımsızlık ve ofke var daha cok esınızde Keske sızı guzelce dınleyıp ne ıstedıgınızı anlasa cok bısey degıl ıetegınız Sız bebegınızın keyflı zamanında babasınıda oyunlara dahıl edın bak babası sana guluyo senı ıstyo gbısınden belkı daha cok vakıt gecırırse anlar sızı
Dygrd Msltms böyle birseyde erkeği haklı bulanda kafayı yemiştir ne demek yani bi çağırdı diye küfür edip cam tekmelemek normalmiymis bunu haklı bulan bin beterini hakediyor 🤦♀️😡
Delicesareti Msltms benim evimde olup bitenleri burda anlatmadığım için güllük güllistanlık hayatım olduğunu düşünüyosunuz napalım sizi gaza getirip eşinizin üstüne daha da gitmenize mi sebep olalım boşanın mı diyelim bunu mu istiyosunuz gerçekten ayrıca eşinizin huyunu suyunu en iyi siz bilirsiniz bende aşırı sinirlendiğimde eşime küfür edebiliyorum ayrıca burda bi yorum vardı hanfendi ne güzel söylemiş bebek iki kişiyle uyutulmaz baktınız ki siz uyutamadınız kocanıza aşkım canım ben uyutamadım bide sen denesen bende biraz dinlensem olur mu deseydiniz belki olay küfüre kadar varmıcaktı ses tonu söyleyiş tarzı çok önemli gerçekten
DerinMavii Msltms Herkes yasamayabilir ve zannetmiyorum. psikolojini bilemem ama tavrinizdan belli sert mizacı olan birine benziyorsunuz yani terssiniz ben kötü birsey demedim fikir verdim belki kafanızı açar sakinlersijiz diye ama siz bana da cephe aldınız sanki😅 ben genelde erkekler öyle diyorum herkes aynı değil ama durup düşünün boşanmak gibi şeyler düşünmeyin diye iyinniyetimden yazmıştım herneyse siz biliyorsunuz 😊
DerinMavii Delicesareti benim eşim bu konuda yardımcı olur başka konuda olmayabilir benim savunmam da bu yani erkeklere belli olmuyor diyemiyorum bazen benimde farklı konularda işime gelmeyen şeyler var geçiştiriyorum kişisel bunlar yani ama hayatta olabiliyor bunlar hicbisey hickimse 4 4 luk değil
Aysenurz yapıcı olmak özellikle yuva konusunda tabii ki çok önemli ama siz hanımefendiyi suçlayarak yapıcı olamazsınız. belli ki incinmiş yorulmuş önce bi onu anladığınızı belirtin sonra sabretmesini her şeyin daha güzel olacağını söyleyip fikir belirtin. insan yaşamadığını anlamıyor gerçekten Allah size de hiçbirimize de göstermesin Delicesareti
DerinMavii Aysenurz canim demeye gerek yok ki kendi farkındadır zaten sadece kızmış belli hem kadın orada suclamamis ki kimse suçlamiyor🤢
bastille Msltms o nasıl bir sahne ya balkonda sigarayı atıp camı tekmeleyip üstüne de küfür etmek. itilmiş gibi bişey canlandı gözümde. boşa gitsin
DerinMavii Sehnur bende öyle hep ilgi ilgi ayriyeten ben görmediğim biseyi sadece bir kişiden duydum diye yorum yapamam empati yaptığım için böyle konuştum suçlu ben oldum kötü bisey demis gibi eşine karşı onyargisini kırmak istedim bende biseye kizdigimda anı tepkiler verebiliyorum ay ne diyim ya boşanan boşansın
Sehnur DerinMavii ay valla bende o yorumu yaptım da sonra sildim üstüme çullanmasınlar diye boşver sende 😊
canoldunbebegim Msltms çeki düzen vermez canım insan fıtradı maalesef değişmiyor, ama arkadaş gibi bağırmadan konuşmayı deneyin belki biraz daha düzelmeyi dener en azından evladı için
Gamzeparlak1 Msltms allah yardımcınız olsun eşiniz biraz hanzoymus. Yardım etmiyorsun bağır bağırma,küfür etme,çocuğu korkutma. Senin canin yok tabi,sabahtan akşama kadar çocukla evde,vicdansız herif. Kızdım kocana,biraz trip at bakalım ne olacak.
Delicesareti Dygrd burda ben dahil kimse erkeği haklı bulmamış şahsen kendi yaptığım yorumda burda yapılan yorumlardan gaza gelinmemesini söyledim Emin’im bu olayda bile boşan diyen çıkacaktır çünkü o boşan diyen kadınlar eminim filmlerdeki gibi bi aşk hayatı yaşıyordur hiç zorluk çekmemişlerdir
Dygrd Delicesareti post sahibi yazmış haklı buluyorlar diye yapılan yorumları kaldırdılar hatta görmemeniz normaldir bende oyuzden yazdım kimin ne yaşadığını kimse bilemez ister toz pembe evlilik olur isterse normal arada atışan olur ama bu şekilde yapilan birseye erkegi haklı bulmak ilginç geldi sözlü şiddettir bu bende oyuzden yazdım bunun için boşanmak anlamsız olur 🙏🙏
seker55 Delicesareti valla ben şaçma salak davranan küfürler eden bir adamdan boşandım iyiki de boşanmışım ki şimdiki bana dediğiniz gibi bir hayat yaşatan prensesler gibi yani bir adamla evliyim küfür psikolojik şiddettir asla hoş görülemez kimse kusura bakmasın
Gamzeparlak1 Msltms Hahahaha tam deliymis senin koca,versen 15 dk bakamaz çocuğa. Gerçi çoğu erkek böyle sanki sabır tasiyiz.
Delicesareti Dygrd madem kocasını haklı bulan kişilerin yaptığı yorumlara bile tahammülü yok yorumları kaldırttı o zaman nasıl aynı evde durabiliyo hala eşiyle ilginç