Saadet14 son 54 günüm kaldı. 32+2 deyiz. Burdan bildiriyorum☺️ Artık nefes almakta hareket etmekte çok zorlanıyorum. Zaman yavaş mı geçiyor ne 👻 Hazırlıkları tamamlamakla uğraşıyorum. Mide yanmaları çok fazla arttı. Ama herşeye rağmen bu durumu özleyeceğimi biliyorum. Bebeğimi böyle hissetmek çok güzel. Hepimize Sağlıkla doğurmak nasip olur inşallah 🤲