Minnime- Seminn umarım bende işe yarar yaramazsa da zaten hurmayı çok severim zararı olmasa oturur 1 kilo yerim 😅😅😅
Seminn Minnime- bende ramazanda o kadar yemiştim ki doktora sordum zararı var mı diye o kadar yersen bayrama doğurusun diye dalga geçmişti 😃
prensesannesiiiii balbocegim27 benımde o zamanlar cıkmıstı sancım ebe bakmıstı 1 cm demişti ondan sonra birdaha gitmedim yarın gidip öğrenmek istiyorum durumumu bazen sancılarım oluyor geçiyor bende günde 7 tane yiyorum gelen giden yok🤷🏻♀️
balbocegim27 prensesannesiiiii melike yoga var instagram da onda doğum kanalına girmesi için egzersizler var onu falan yapcam 37 nin ortasında şuan biraz daha duralım da
Damlaxe3 Minnime- ee ben sürekli yiyorum hurmayı 😁😁 4. Aydan sonra günde 3.4 tatlı canım isteyince 35 deyim çok şükür 😄