Sarikan93 muallimehanimmom5 ay çok zor geçmiş sizinde inşallah öyle olmam Allah bu durumu yaşayan herkese yardım etsin öyle içim rahatladı ki teşekkür ederim 😊🌸🙏🏼
Sarikan93 Belirlenmedi amin canım teşekkür ederim inşallah seninde güzelce artar değerlerin bir kaç gün bekle sonra iki günde bir test yaptır sende doktorum benden 3 tane istedi istersen sende 3 tane yaptır iki günde bir
Sarikan93 muallimehanimmom5 ahh ne güzel darısı benim başıma inşallah Rabbim sağlıkla dünyaya gelmesini nasip etsin 🌸🙏🏼
Tazeanne0134 Sarikan93 ha yazdiysan görmedim yazmadıysan bilemem ki ama olsun herşey bebişlerin sağlığı için
Sarikan93 Tazeanne0134 yazdım canım aynen öyle doktor verdiyse vardır bir bildiği iyi olsunlar yeterki 🌸
Tazeanne0134 Sarikan93 yok tüp bebek olduğu yazmiyor ilk postu açtığın yazıda tekrar bakmıştım ama yorumlarda yazdıysan bilemem sağlıkla gelsinler inşallah
Sarikan93 Tazeanne0134 yorumlarda yazmıştım zaten görmemen doğal canım teşekkürler ederim hepimizin bebeği sağlıkla doğsun hayırlı evlat olsunlar inşallah 🙏🏼🌸
bbbusrra-1 Sarikan93 ben su bile içemiyordum sadece serum🙇🏻♀️ 16 haftadan sonra bir an da geçiyor şimdi duramıyorum🤰🏻 27 haftayım
Sarikan93 bbbusrra-1 evet su içerken bende çok zorlanıyorum tadı çok kötü geliyo fazladan içmeye çalışınca oda mide bulantısı yapıyo 🤦🏻♀️