Sarikan93 merhaba bennde 7 haftalık hamileyken babami kaybetmiştim. Beslenmem cok duzensizdi ve surekli agliyordum. Doktorum bana bunlarin ilk 3 ay icin onemli olmadigini soylemisti. Zaten su an kandan besleniyor bebişin. Aman sunu yiyemedim bunu yiyemedim diye kendimi kasmamam gerektigini söylemişti. Hatta kusmadan dolayi hastanelerde yatip serumla beslenebilen hastalarini oldugunu da eklemisti. Hicbir sekilde kafaya takilacak bir sey yok, iciniz rahat olsun, aldığınız takviyeler size yetecektir ❤🤲 ve dogru kesinlikle direk yediğimiz seylerden besin almiyor bebek bu aylarda. ben sadece efa mom diye bir vitamin ve d vitamini damlasi kullandim, yemeden icmeden kesilmiştim gerçekten cok kotuydum ama doktorum beni rahatlatmisti cok sukur ❤🤲